Translate

dimecres, 2 de març del 2016

et faciliten pujar te al núvol

6 comentaris:

  1. https://www.youtube.com/playlist?list=PL0o4umeQ0ScBjikdj2wck1MTSs5agwpi-

    ResponElimina
  2. enQüentros en la tercera fase ea una bona eina per viure i reviure els moments dolços

    ResponElimina
  3. https://youtu.be/1GQdo2ugo6I
    Bon dia tothom
    Ahir, Martes i Crece, dia de Internet 2022....

    Vam obrir la fàbrica de sidrals El Campanario 😂👍

    ResponElimina
  4. [6/11, 13:38] Montse El Despertar: Hola Andreu soc la Montse Perez
    [6/11, 13:48] Sito Al Campanar: Hola Montse
    Al matí estic fora però a la tarda si vols podem quedar ....
    Puc acostar-me a Sant Feliu si vols
    [6/11, 14:00] Sito Al Campanar: Demà tinc visites familiars

    Si et va bé avui fem un cafetó a la tarda a Sant Feliu ....on vulguis
    [6/11, 14:13] Sito Al Campanar: I si et va millor quedem dimarts quan surtis de la feina....

    Si quedem dimarts i aprofito per fer unes gestions que tinc que fer a Sant Feliu

    Vale ?
    [6/11, 14:13] Sito Al Campanar: Dimarts a la tarda fem un cafetó i anem tranquils , vale 👍
    [8/11, 15:53] Sito Al Campanar: Hola Montse
    Bona tarda
    Al final vaig demà a Palamós i li donaré el llibre a Conchi
    👍
    [9/11, 12:48] Sito Al Campanar: Montse al final haurem de fer aquest cafetó ..he anat a Palamós si pero b les preses per què arribava tard al metge m'he oblidat agafar el en llibre
    😂😱

    O sigui que si et sembla tornem al pla de veure'ns a Sant Feliu i que la Eva pugui tenir el seu llibre amb dedicatòria

    👍
    [9/11, 18:26] Sito Al Campanar: Demà al matí ens confirmem

    A la tarda ...a l'hora del cafè ..a les 4 més i menys quedem per fer un cafè a Sant Feliu, on tu vulguis

    👍
    Oka !!!!?
    [9/11, 18:39] Sito Al Campanar: Oka a les 15:30 al bar de l'estació
    [9/11, 18:42] Sito Al Campanar: Al bar l'estació va néixer tot
    En sortir amb l'Albert i comentar-ne que la propietària tenia càncer de mama ....
    Escolta'm Andreu em va dir quan anàvem a agafar el meu cotxe
    Em va fer parar i em va dir ..m'has de venir Andreu aquesta tarda has de venir a un taller dels que organitza la Oncolliga Girona

    Jo els faig una meditació conduïda i tu els parles de la superació personal , la comunicació internet , en fi d'allò que tu dius sempre ....
    [9/11, 18:43] Sito Al Campanar: 👏👏😍😂👍
    [10/11, 15:57] Sito Al Campanar: Un cafetó ben agradable 👏👍😍
    Gràcies boonica 😉
    [10/11, 16:02] Sito Al Campanar: Apa , a continuar ?

    Perdona 😱
    Ara vas a cuidar el teu pare que es una persona depenent

    Això és una feina útil i que facilita la vida a un home que va participar en què tu vinguessis a aquest cantó del món
    👏👏👏
    [10/11, 16:05] Sito Al Campanar: Benvinguda al benaurat mes...
    🎤😍👍

    ResponElimina